Reklamacje i zwroty

Wygodne i szybkie zwroty lub reklamacje za pomocą formularza online- https://follow-me.com.pl/zwrot 

lub tradycyjnie według schematu poniżej: 

 



ZWROT PRODUKTU 

Gwarantowane 14 dni na zwrot

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Użytkownik może zrezygnować z produktu zakupionego w Sklepie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki z produktem, składając stosowne oświadczenie na piśmie (formularz do pobrania tutaj).

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał),
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu.

EUROCOMMERCE MAGAZYN ul. Dekoracyjna 3 65-155 Zielona Góra

 

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, należy spełnić następujące warunki:
1) Do zwracanego produktu dołącz wypełniony formularz zwrotu. Produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).

2) Poinformuj nas mailowo o problemie i wysłaniu do nas reklamowanego produktu. Poprosimy o mail wraz z załączoną kopią formularza na adres contact@follow-me.com.pl.

ADRES DO WYSYŁKI REKLAMACJI:

Zakład Szewski, ul. Grochowska 233, lok. U-3, 04-001 Warszawa, z dopiskiem reklamacja "Follow me"

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl